Etienne Boileau, garde de la prévôté de Paris, notifie que messire Jean du Génétay, chevalier, et madame Alis sa femme ont cédé à Saint-Martin tout ce qu'ils ont acheté de Philippe de Villecresnes et d'Isabeau sa femme à Arcueil et Villejuif.

  • A Orig. Arch. nat., S 1354, nº 7. Sc. brisé.
  • a Recueil des chartes et documents de l’abbaye de Saint-Martin des Champs, monastère parisien, éd. Joseph Depoin, Ligugé, 1913-1921.
D'après a.

A tous — Estiene Boiliaue, garde de la prevosté de Paris, salut. Nous fesons a savoir que pardevant nos vindrent mesire Jehan du Genestoy chevalier, et madame Alis sa fame, requenurent en droit qu'il avoient quité des ore en avant a touz jorz de leur bone volenté, sanz nule force, au prieur et au convent de Saint-Martin-des-Chans de Paris, toutes les choses que Felippes de Villacrane79 escuyer et damoyselle Ysabel sa fame leur avoient venduees, soit en cens, soit en prez, soit en chanpart, soit en avainne soit en droitures, soit en quel que chose que ce soit. Les quex choses desus dites sunt en leur fié en la ville d'Arcuel80 et de Villejuif — — aus hus et aus coustumes de France, sauf le droit Monsaigneur le Roy en toutes choses. Et quant a ce tenir fermement — — ont obligié et soumis chascun pour le tout, eus et leurs hairs, et touz leurs biens muebles et non muebles presens et a venir — —

L'an de l'Incarnation nostre Saigneur mil CC soissante et quatre, eu mois de janvier.