Jean de Châtillon, comte de Blois, sire d'Avesnes, et sa compagne Aliz, comtesse de Blois, approuvent le morcellement de la forêt de Roissy, entre les Religieux de Saint-Martin et leurs hôtes, l'abbé des Fossés et ses hôtes, le comte de Bar et ses hôtes de Torcy, le desservant de Saint-Bon, Aubert de Longueval et sa femme, Amaury de Meulan et ses deux beaux-frères.

  • A1 Original, S 1417, nº 8. Beaux sceaux.
  • A2 Autre en latin, portant les sceaux des divers chevaliers et de leurs femmes (nº 4).
  • a Recueil des chartes et documents de l’abbaye de Saint-Martin des Champs, monastère parisien, éd. Joseph Depoin, Ligugé, 1913-1921.
D'après a.

A tous — — nous Jehan de Chastillon conte de Bloys, sire d'Avesnes, et Aliz sa compaigne, contesse de Bloys et dame d'Avesnes, fesons a savoir que nous voulons, leons et otroions, et avons otroié les parties que monseingnor Amaurri de Meulant, Guobert d'Argis et Yde sa fame, Guillaume des Essarz et Ysabel sa fame, Aubert de Longueval et Anne sa fame, chevaliers et dames, ont faites de la forest de Roissy, gar ce est nostre grand proufit et le leur. C'est a savoir à l'abé et au convent des Fossés et a leur ostes de Torcy, sept vins et deus arpens de bois ; derechief au prieur et au couvent de Gournoy, trois cenz arpens, et à leur ostes de Roissy, saze vins et dis arpenz ; de rechief au conte de Bar a ses hostes de Torcy sis cenz et cinquante arpenz. Derechief a Jehan de la Gene, personne de Saint Bon, soissante arpens. Derechief à monseingnor Aubert de Longueval et à Anne sa fame cinc cens et cinquante arpens, lesquex Jehan et monseingnor Aubert — — tendront dud. Amaurri et lidit Amaurri de nous. Derechief au devant dit Amaurri sept cens arpens. Derechief aud. Gobert et Yde douze vinz arpenz. Derechief aud. Guille et Ysabel sept vinz et dis arpens. Liquel Amaurri, Guobert, Yde, Guille et Ysabel — — tendront de nous.

L'an de l'Incarnation N. S. mil CC soissante et saze, el mois de marz.