" Bobinus Loedart, de dimidia acra terre emprès Callouel. "

  • A Original en parchemin. — Inv., p. 81, l. 10, nº 10.
  • a Cartulaire de l’abbaye Notre-Dame des Vaux-de-Cernay, de l’ordre de Cîteaux, au diocèse de Paris, éd. Lucien Merlet et Auguste Moutié, Paris, 1857-1858.
D'après a.

A touz ceuz qui ces lettres verront et orront, Nicolas Gascoing, clerc, garde du seel de la prévosté de Vernon, saluz : Sachiez que par devant nous furent présenz Robin Loidart et Agnès, sa fame, de la paroisse de Héricourt, si comme il disoient, et recognurent que il avoient vendu, quittié et délessié, à touzjours, par non de vente, à hommes relegieus, l'abbé et le couvent des Vaux de Sarnay, demie acre de terre, assise delez le Callouell, entre Guillemin de la Fresnoye, d'une part, et Helies le Verdier, d'autre, pour chinquante souz parisis, à tenir, à avoir et à pourseer, par droit héritage, la vente dessus dite au diz relegieus et à leur successeurs, franchement, quitement et em pes, par douze deniers parisis rendans chascun an, , au prieur de , sanz nulle réclamance desdiz vendeurs ou de leur hoirs à fere desoreenavant. Et promistrent et jurèrent, etc.............

En tesmoing de laquele chose, nous, à la requeste des parties, avon seelé ces lettres du seel de la prévosté de Vernon, sauf le droit le roy et l'autrui. Ce fut fet l'.