Le Roi Philippe III donne à l'Hôtel-Dieu la maison d'Oudart le jongleur, de Beaumont

  • B Bibl. nat. de France, lat. 5657, fol. 24.
  • a Cartulaire de l'Hotel-Dieu de Pontoise, éd. Joseph Depoin, Pontoise, 1886.
D'après a.

Ph. Dei gratia Francorum Rex. Notum facimus universis tam presentibus quam futuris quod nos litteras Reginaldi dicti le Gris baillivi nostri Silvanectensis infra scriptas vidimus in hec verba.

A touz ceus qui ces presentes letres verront et orront. Renaut le Gris balli de Senlis salus. Nous fesons savoir à touz que nous pour le proufit nostre segneur le Roi avons otroié et baillié au mestre, au freres et au sereurs de la Meson Dieu de Pontoise une meson qui jadis fu Oudart le Jongleur de Biaumont pour xii d. par. de cens rendanz chascun an au commandement nostre Segneur le Roi . Laquele meson li estoit escheue par son droit pour ce que le dit Oudars estoit nés hors de mariage. Laquele meson estoit tenue de la Meson Dieu desus dite à cens. En tesmoing de laquele chose nous avons ces lettres seelées du seel de la baillie de Senliz sauf le droit nostre segneur le Roi et l'autrui. Ce fu fet en .

Nos autem traditionem et concessionem hujusmodi ratas et gratas habentes, volumus et concedimus ut Domus Dei predicta ipsam domum ut dictum est teneat et possideat perpetue pacifice et quiete. In cujus rei testimonium presentibus litteris nostrum fecimus apponi sigillum. Actum apud Bellum montem super Ysaram . (?)