École des chartes » ELEC » Correspondance d'Antoine Du Bourg » Année 1537 » François Ier à Antoine Du Bourg

François Ier à Antoine Du Bourg

. — Carignano

1. Ordre de sceller des lettres de traite de 100 muids de vin vers la Flandre en faveur de Jean Hannaert, seigneur de Liedekerke, ambassadeur de l’empereur auprès du roi de France.

  • Orig. signé et contresigné. Arch. nat., J 965, dossier 6, pièce n° 61, 21,2 cm x 30,8 cm, papier, 1 page.
[adresse au dos] À monsr le chancellier.[autre note dorsale d'une autre main contemporaine] Ordonnance pour seeller la lectre de M. de Likerkes.

Monsr le Chancellier,

[1.] J'ay accordé au sr de Liedekerkes par cy devant ambassadeur de l'empereur devers moy qu'il puisse tirer et enlever de telz lieux et endroictz de mon royaume que bon luy semblera le nombre de cent muidz de vin pour la provision et despence de ses maisons qui sont en Flandres sans pour ce paier l'escu de nouvelle imposition pour muyd. À ceste cause et que led. sr de Liedekerkes est personnaige à qui j'ay bien voulu complaire en cest endroict, je vous prye et ordonne ne faire difficulté de luy faire seeller les lectres qui luy en ont esté expediees, lesquelles pour cest effect je vous envoye. En quoy faisant vous me ferez service très agreable.

Priant Dieu, Monsr le Chancellier, qu'il vous ayt en sa saincte garde.

Escript à Carignan le xxiiime jour de novembre mil vc xxxvii.

Françoys.

Breton.

[note dorsale d'une écriture contemporaine] Lectres du roy pour le faict de la permission et congé octroyé au sr de Likerkes du xxiiie novembre 1537.