École des chartes » ELEC » Correspondance d'Antoine Du Bourg » Année 1537 » François Ier à Antoine Du Bourg

François Ier à Antoine Du Bourg

. — Briançon

1. Ordre de sceller un sauf-conduit en faveur de Francisco de Los Cobos et de Nicolas Perrenot de Granvelle et de le transmettre au cardinal Jean de Lorraine et à Anne de Montmorency. 2. Ordre de remettre le paquet, en attendant, à Antoine de Rochechouart, sénéchal de Toulouse.

  • Orig. signé et contresigné. Arch. nat., J 965, dossier 6, pièce n° 62, 21,8 cm x 28,4 cm, papier, 1 page.
[adrese au dos] À monsr le chancellier.

Monsr le Chancellier,

[1.] Je vous envoye une lectre de sauf conduict pour servir à ceulx que Cauves et Granvelle vouldront depescher pour le faict de la paix, laquelle lectre vous seellerez incontinant et en ferez ung pacquect que vous envoyerez à Nerbonne à mes cousins les cardinal de Lorraine et le grant maistre affin qu'ilz en puissent trouver là à leur arrivee.

[2.] Et là où le courrier que vous depescherez pour cest effect ne les trouveroit, advertissez le bien qu'il baille led. pacquect au seneschal de Thoulouze pour le garder à mesdictz cousins jusques à ce qu'ilz soient là, car entendez qu'il est besoing qu'ilz aient ladicte lectre à part, oultre le contenu en leur povoir.

Priant Dieu, Monsr le Chancellier, qu'il vous ayt en sa saincte garde.

Escript à Briançon le iiime jour de decembre mil 1537.

Françoys.

Breton.

[note dorsale d'une écriture contemporaine] Lectres du roy pour le faict du sauf conduict de ceulx de Cauves et Granvelle pour le faict de la paix.