École des chartes » ELEC » Le formulaire d'Odart de Morchesne » Lettres de finance » Autre quittance par devant un notaire
[fol. 136v]
[fol. 137]

Autre quittance par devant un notaire

En la presence de moy, Odart Morchesne, notaire et secretaire du roy nostre seigneur, N. a confessé avoir eu et receu de G., receveur general de toutes finances1, la somme de M, laquele le roy par ses lettres patentes donnees le XIIIIe jour de juing derrenierement passé lui avoit donnee et octroyee pour les causes contenues esdictes lettres. Et d'icelle somme de M s'est ledit N. tenu pour content et en a quittié et quitte ledit G. et tous autres qu'il appartient. Tesmoing mon seing manuel cy mis, en default d'autre personne publique, a la requeste dudit N., le XVe jour de etc.

[14.6.a] ¶ Les notaires du roy ont bien acoustumé en default d'autre de recevoir quittance en chevauchant et de chevaucheurs ou d'autres parties, pour la hastiveté qu'on ne treuve pas autre ; mais quant on est a requoy2 en bonne ville, ilz n'ont pas acoustumé d'en user et en laissent convenir les tabellions ou clers jurez.


1 L'acte-source concernait sans doute Guillaume Charrier ; il serait donc postérieur à novembre 1418, voire à février 1419 (voir formule [8.10] et son annotation).
2 A recoi : au repos (Godefroy, t. VI, p. 671).