École des chartes » ELEC » Le formulaire d'Odart de Morchesne » Offices et confirmations » S'ensuit la lettre subsequent du roy
[fol. 50v]
[fol. 51]

S'ensuit la lettre subsequent du roy1

Charles etc., a tous etc. Savoir faisons que, pour la bonne relacion qui faicte nous a esté de Tel et de ses sens etc., a icelui a la nominacion de nostre etc. avons donné et donnons de grace especial par ces presentes l'office de etc., que tient et occuppe de present ou : souloit nagaires tenir Tel, lequel nostredit etc., par vertu du povoir et commission par nous a lui donné de povoir commettre et instituer officiers telz que bon lui semblera es terresa etc., vaccans par mort ou autrement, pour certaines causes et consideracions qui a ce l'ont meu, a deschargié par ses lettres dudit office, et lequel Tel par ces presentes en avons deschargié et deschargons, pour icelui office de etc. avoir, tenir et excercer d'ores en avant par ledit Tel, aux gaiges, droiz etc. et audit office appartenans et telz et semblables que les y a et prent ou : avoit et prenoit ledit Tel, tant comme il nous plaira, s'il est a ce suffisant. Si donnons en mandement par ces presentes a tel que, prins et receu dudit Tel le serementetc., il le mette etc., et d'icelui ensemble etc., et a lui obeïr etc., en ostant et deboutant ledit Tel et tout autre etc. Et par ces mesmes presentes mandons a celui ou ceulx etc. Et par rapportant ces presentes ou vidimus etc. par noz amez et feaulx etc. Non obstans ordonnances etc. En tesmoing de ce, nous avons fait etc. Donné etc.


a es terres] estres ms, corrigé avec PM.
1 Comme cette formule est liée à la précédente, elle a nécessairement été délivrée par Charles VI avant la mort du dauphin Louis en décembre 1415.